Watch a video

Loading...

Saturday, January 2, 2010

Despre mine si Internet

Uite ca a venit si 2010,si am gasit ceva pagini pe internet care promit ca facem bani..De fapt sunt ani de zile de cand incerc sa gasesc ceva de facut in care sa nu investesc bani,pentru ca nu ii aveam,si cand i-am avut iarasi am facut greseala sa nu investesc in ceea ce trebuia,dar din toate astea am invatat multe,si daca am gresit este responsabilitatea mea.


De multi ani ma framanta cum as putea sa stau acasa,sa imi castig existenta,fara sa mai merg pe ferme, 10-12 ore pe zi,si dupa aceea alte 4-5 ore in birou ,sa pregatesc muncitorii pentru contractele de a doua zi,si proleme neprevazute care se iveau la orice ora,si incearca si fixeaza tot ce se poate fixa,si era dupa amiaza si eu nu am avut timp macar sa stau la pauza de masa,la pranz,si vinerea era cea mai grea ,ziua de bani,n-a trecut o vineri in 7 ani de afacere sa-mi ramana muncitori neplatiti.


In ultimii doi ani,afacerea nu a mai mers asa cum planuisem,in 2009 m-a dat peste cap mai rau,pentru ca m-am impus cu niste puncte de vedere,si pentru ca alti concurenti au revenit pe piata ,si pentru ca piata nu e atat de solicitata la vinuri,nu se vinde ce se produce.Nu se vinde vinul ,nu se vand strugurii,si atunci raman viile netaiate si eu fara contracte.Imi place competitia,si mai ales cand barbatii sunt concurentii mei,dar e riscant pentru mine sa mai continui,la felul cum colegii mei lucreaza,eu asa riscuri nu iau,ca legile sunt destul de aspre,si pentru un amarat de contract ,sa -mi fac dusmani ,nu se merita,ca pana la urma sunt romani ca si mine,dar eu mai pot castiga bani cu cantecul si pe internet,si plus ca am si alte lucrari si o alta afacere care o sa am vreme sa o propulsez.Eu am contracte la podgoriile de aici, dar o sa fie mai restranse,nu pentru 120-200 de muncitori ,ma simt responsabila pentru aproximativ 40-50 dintre muncitorii care au fost cu mine de la inceput.Am incredere , ca voi trece usor si prin aceasta perioada,pentru ca eu am fost acolo pentru toti si cuvantul mi-a fost cuvant,si mi-am facut un nume bun in aceasta industrie.


Un alt motiv,ce m-a determinat sa tot caut si sa caut,cum se fac bani pe internet a fost ca de cand ma stiu am avut si cate doua slujbe,eram acasa in Romania si lucram 8 ore la o intreprindere cum era prin 1980 si dupa aceea plecam la repetii sau spectacole,si veneam acasa la miezul noptii,nu ii vedeam pe cei dragi decat dormind.Dimineata la 4:oo trezirea si pleaca sa nu pierzi autobuzul,ca pierdeai slujba,si "era grele"foloseam si folosesc expresia cand n-ar mai fi vreo alta solutie la problemele neprevazute.Uite asa s-au scurs 10 ani si eu nu am stiut cand baiatul meu a crescut mare,si n-am putut fi langa ai mei,pentru ca preocuparea mea era sa ii hranesc ,sa-i imbrac si ce mai ramanea imprastiam la familia mea numeroasa de 14 frati si surori si prieteni in nevoi.Si multi dintre dumneavostra ati fost si sunteti in aceasta situatie,de a fi departe de cei dragi,de a lucra ore multe,si acasa mai putin,sau de cand nu v-ati vazut parintii,sau fratii,sau de cand nu ati facut ceva pentru sufletelul dumneavoastra,sa pictati,scrieti versuri,cantati,si altele ce va place dar nu aveti timp.


Dumnezeu mi-a dat acest dar,o voce care mi-a adus un venit in casa mai usor decat in alte case ale rudelor mele sau prieteni ,si am fost intotdeauna la ceasul potrivit,la locul potrivit si am prins trenuri ale vietii,ce altii le-au pierdut.Am fost mai curajoasa spun unii prieteni,eu spun altfel am luat riscuri,am zis hai sa incerc si calea asta, si la fiecare incercare,spuneam cu Dumnezeu inainte,sau ce-o vrea Domnul,asa sa fie.


Una din dorintele mele pe 2009 a fost sa fac bani pe internet,in prima zi a anului eram in sala de asteptare la Spitalul din Orange 200 km.de unde locuiesc,asteptand ca prietenul meu sa fie analizat pentru cancer,eu citeam pagini imprimate de pe internet ,cum sa-ti faci pagina pe web,cum sa faci bani cu ea,etc,etc.Am citit si recitit,si navigat pe internet iarasi fara prea mari succese,si apoi munca mea de zi cu zi ,oboseala ,m-a facut sa intrerup,actiunile mele de cautari.


Si cum nimic pe lumea asta nu se intampla doar asa din senin,a trebuit sa stau acasa,incepand cu 14 Noiembrie2009,nu m-am putut misca,coloana vertebrala,m-a anchilozat,stai la pat fetito,macar 3 saptamani,doua zile am simtit ca o iau razna,am luat laptop-ul care zacea prafuit si uitat de vreo 9 luni,si am trecut la studiu iarasi, cand te vezi strans cu usa,altfel gandesti,si eu ma vedeam in carucior...pentru o secunda doua si apoi refuzand sa mai gandesc asa,am intrat pe You Tube,n-am mai vizitat acest site din octombrie 2008 cand m-am inregistrat.Este o luna si jumatate de cand cu spatele meu ,si am postat 34 de video -uri si am aproape 2700 de vizionari,e putin pentru unii dar pentru mine e mult,am 73 de prieteni,care imi scriu ,comenteaza ceea ce le place sau nu le place pe postul meu.Tot pe You Tube am descoperit cum sa-ti faci un blog,si cum poti face bani pe blog..