Watch a video

Loading...

Monday, December 28, 2009

Victor Mihai solist de muzica populara din Gaiesti

Dragii mei,prieteni,astazi fiind oarecum indispusa si poate si vremea e de vina,ca de la Craciun a plouat intr-una.Am avut oarecum ceva timp ca sa mai rascolesc amintiri si am dat peste un CD un titlu scris de mana,Victor Mihai.

Victor a fost un solist de muzica populara din Gaiesti Romania.L-am cunoscut in 1996,ma aflam in vizita in Romania,venise in vizita la D-na Irina Loghin binecunoscuta solista de muzica populara,unde eu ma aflam,la scurta vreme dupa,ne-am intalnit la Galati,la Pescarul(un restaurant pe faleza Dunarii) ,nu stiu daca se mai numeste asa,a fost o zi de neuitat,s-a mancat,s-a cantat, s-a petrecut,ne-am regasit iarasi la Pitesti unde mi s-a oferit o seara minunata,muzica,lautari de la Pitesti,restaurant si un accident de masina la intoarcere spre Galati care m-a tinut spitalizata 5 zile,a facut sa intrerupem vacanta noastra in Romania.

Victor ne-a daruit o banda de magnetofon,pe care am transferat-o pe CD,la studioul Taramalin din Brisbane Australia.
Valurile vietii,sunt zbuciumate,si un val mai urias a distrus casnicia noastra,am plecat de acasa doar cu ce-am putut lua in geanta,un album cu poze si atat,am lasat in urma mea, munca de aproape 10 ani.

In 2002 am fost acasa in Romania iarasi,am mai fost la Pitesti,am vizitat-o pe Cristina Turcu Preda,o cunoscuta solista din Pitesti,si m-am regasit cu Dumitrica si Gheorghita,doi instrumentisti care au fost in Australia in 1993 ,dar pe Victor nu l-am vazut.

In Australia,am luat legatura cu Alan de la Studioul Talamarin, si l-am rugat sa-mi trimita daca mai are o copie dupa acea banda de magnetofon care a ramas la fostul meu sot,si bineinteles ca mi-a trimis o copie.

Si de aici ,o alta serie de valuri mai mici mi-au zdruncinat viata,dar am trecut si peste ele,intre timp am primit vestea de la Cristina Turcu Preda ca Victor Mihai a murit , eu astazi ii cant doua cantece,Nu stiu Doamne de unde mai sunt si Viata n-o poti cumpara,eu le-am auzit la el pentru prima data in 1996,le-am prins din zbor,s-au imprimat repede in memorie.

Astazi am reusit sa postez pe You Tube in memoria lui,sa-i fie tarana usoara,una din melodiile de pe acest CD(banda de magnetofon) care nu a fost publicat nicaieri,in tara,materialul este in prima auditie pentru iubitorii de folclor,dupa 14 ani si cine stie de cati ani el a avut banda de magnetofon.

Deci "Am plecat cantand prin sat"voce Victor Mihai ,este postat  You Tube.Daca din intamplare l-ati cunoscut s-au stiti pe cineva care are ceva fotografii cu Victor Mihai va rog sa-mi scrieti,si va rog sa navigati pe You Tube si sa-mi spuneti ce parere aveti,comentati,adaugati ceva stelute rosii .....multumesc,Seva.


                                                                    


Enhanced by Zemanta